Nostalgitrip

Jag kollade igenom min hårddisk idag där jag säkerthetskopierar allting på datorn. Och så hittade jag massa filmer jag totalt hade glömt av att jag hade! Åh vad roligt det var!
 
Det var långa klipp från min student och bal, när vi renoverade om köket, filmer på min lillebror i långt hår och så fanns det ett långt filmklipp där jag tar farväl av en fototapet vi hade i köket. Hahah jag tyckte den var sååå ful och i klippet förklarar jag min hatkärlek till den. Hahah!


Här har vi brollan i långt hår
 
Balen - jiiiiissses vad det regnade! Jag kom ihåg att det regnade, men inte så mycket!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oooh jag vill se balvideon!!! :D

2013-01-31 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0