Tjuvstart

När jag vaknade imorse och såg dethär:
 
 
Då kunde jag inte hålla mig längre!
Årets första snö som ligger kvar på marken och två dagar kvar till 1a advent. Bara tanken på att snön KANSKE skulle vara borta när jag egentligen hade tänkt sätta upp julstjärnorna och adventspynta på lördagskvällen var ohållbar.
 
Så .... jag sprang upp till vinden och hämtade julgardiner, julstjärnor, adventsstakar och annat smått och gott. Satte på julmusik på högsta volym (första gången i år det också) och skuttade lyckligt omkring i lägenheten.
 
Och TAAADAAA
 
 
Då hon sade "Låt det vara JUL. Och jul det varade"
eller något åt det hållet ;)
 
Så trots denna tjuvstart (som jag egentligen är lite emot) så blev det himla mysigt när de väl kom upp! Det är ändå ok att tjuvstarta en dag före man hade tänkt sätta upp dem. En månad innan som en del tjuvstartar - INTE ok
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0