Passar som hand i handske

Det är inte ofta jag hittar någon bh som passar. Det finns en hel hop med storlek a-c, men e-f finns det inte lika gott om. Om man inte letar på generous avdelningen såklart, men då är alltid omkretsen alldeles för stort.

Men idag lyckade jag!!!! Jag hittade 4 st bh:ar och 6 st trosor! Tre st av bh:arna är i samma sort men i olika färger (jag kände att jag fick passa på nu när jag äntligen hittade en som satt skönt och brösten inte hoppar ut när man böjer sig fram)

Nu kan jag rensa ur gammalt skräp i underklädeslådan och fylla på med nytt. Gött!


Det roliga med underkläder är att man känner sig så snygg när man har på sig något nytt, trots att ingen annan ser det. Men jag tror man utstrålar lite extra skönhet när man känner sig så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0