Mmmm

Du värmer mig när jag är kall
Du lugnar mig när jag är stressad
Du gör mig glad när jag är arg
Du ger mig en kram när jag är ledsen
Du mjukar upp mina stela muskler
Du tar bort min huvudvärk
Och när jag är lycklig ger du mig en plats att sjunga ut min glädje på


Du värmer mig när jag är kall  Du lugnar mig när jag är stressad   Du gör mig glad när jag är arg  Du ger mig en kram när jag är ledsen  Du mjukar upp mina stela muskler  Och när jag är lycklig ger du mig en plats att sjunga ut min glädje på    Mmm just det. Tänk vad en riktigt varm dusch kan göra. Åh vad jag ÄLSKAR att duscha! Helst skall det vara så varmt att man är röd som en kräfta när man är klar.



Mm just det, min älskade dusch! Åh vad jag ÄLSKAR att duscha!
Helst skall det vara så varmt att man är röd som en kräfta när man är klar, vilket jag är ca 99% av alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0