Musikhjälpen

Idag uppstod ett nytt beroende - Musikhjälpen.
Det har blivit betydligt mycket mindre plugg än jag hade planerat idag på grund av denna nyfunna kärlek. Eller nyfunna och nyfunna. Jag har följt det alla år, men nu har jag tagit det till andra höjder och tittat på svt play (vilket visade sig vara ännu mer beroendeframkallande).

Årets tema är "Barnen i slummen har rätt till rent vatten", och varje minut dör ett barn på grund av att de inte har rent vatten. VARJE MINUT! Helt galet
Så önska låtar för sjutton! Jag har gjort det några gånger alla redan men blir kanske någon mer gång under veckan :)

Om man inte vill önska en låt och skänka pengar på det sättet kan man buda på några utav auktionerna som finns.
Det var en tjej som auktionerade ut en dejt med sig själv. Det diggade jag! Haha man kanske borde följa det exemplet ;)

 
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0