8 dagar kvar till julafton

Idag är det tredje advent och då fick tomtarna åka fram!
 
 
Det är ju egentligen lite för tidigt, jag har alltid hållt på dagen innan julafton-regeln. Men eftersom jag kommer åka hem till mina föräldrar den 20 dec valde jag att tjuvstarta lite så att jag får njuta av mina små tomtar och min minigran!
 
 
Jag hade egentligen tänkt att ha en stor gran - det luktar ju så himla underbart! Men åter igen, jag åker snart och då kändes det onödigt. Men så gick jag förbi den här lilla sockertopps-granen (den heter faktiskt så) på IKEA och köpte den direkt! Slängde fram glittret och kulorna och genast höjdes julstämningen! Det är alltså en riktig gran fast i mini-format.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0